Mekanik kereta: Coretan pengenalan
Jika Mahukan Panduan Dan Nasihat Dari Mekanik
Anda Boleh Whatsapp Terus Ke+60173023492

May 31, 2009

Coretan pengenalan





Salam kepada semua pengunjung blog,

Ku mulakan dengan lafaz bismillah sebagai pengenalan kepada semua.Terlalu banyak yang ingin ku coretkan dan terlalu sikit pula masa yang dapat ku luangkan untuk tatapan semua.Memang dah 20 tahun aku menceburkan diri dalam bidang baiki kerosakan nie dan dalam tempoh itu gak aku dah jumpa macam2 kerenah kereta termasuklah tuannya sekali.(Jgn marah hah!)

Nak ku luahkan tak dan pulak masa,jadi kepada semua aku akan update blog ini setiap masa so semua pengunjung jangan risau ade lah yang tentu dapat manafaat darinye.

Ini hanya sebagai permulaan bak kata orangtua2 dessert dulu la dah tu baru mentekedarah.

Pengenalan kena panjang ke,ntah aku pun tak tau kalau suka ,korang baca kalu tak, korang skroll le nanti bila dah banyak label kat bawah tu,semuga semua dapat manafaat darinye ,Insyaallah

Aku tulis sumer pasal kerosakan kereta atau yang sama dan sipi2 same je lain dari tu pasal makan ke,pasal tido ke yang tu korang tanye korang jawab sendiri ya!


wassalam!!!!


No comments:

Post a Comment

Terimakasih yang tak terhingga kepada Tuan/Puan/Dato/Datin/Yang berhormat/Encik/Cik Puan serta saudara/i pengunjung blog yang budiman . JUTAAN MAAF DIPOHON jika pertanyaan lambat dijawab.Segala soalan PASTI akan dijawab dan jawapan akan menyusul seberapa segera,sila kembali semula untuk melihat jawapan!

Diharapkan kepada Tuan/Puan/Dato/Datin/Yang berhormat/Encik/Cik Puan serta saudara/i pengunjung budiman yang mengajukan soalan supaya memberikan gambaran keseluruhan kerosakan dan jenis kereta supaya jawapan yang terus kepada masalah dapat diberikan.

Jutaan terimakasih juga kepada yang memberikan sumbangan jawapan berdasarkan penggunaan model kereta yang sama dan pastikan model kereta juga diberitahu ketika mengajukan soalan.
Semuga apa yang diutarakan dalam jawapan dapat memberikan sedikit sebanyak manfaat untuk semua.

Nota:Kos baiki dan alatganti adalah anggaran,ia mungkin lebih atau kurang,Harap maklum!

Nota penting:Jangan ajukan soalan pada ruangan Google Reply untuk pos lama tahun-tahun sebelum 2016 dan juga diharap pengunjung tidak menggunakan butang Reply pada Page post blog ini ,Ini kerana soalan tersebut tidak akan dipaparkan oleh Pihak Google,saya akan siarkan soalan yang tidak dapat dijawab pada ruangan Google Reply ini pada pos saya di Google Plus beserta pencerahan dan penyelesaiannya.

Apa yang terbaik datangnya dari Allah dan yang buruk itu datangnya dari kekhilafan diri saya sendiri,

>