Mekanik kereta: Manchester United lawan malaysia
Jika Mahukan Panduan Dan Nasihat Dari Mekanik
Anda Boleh Whatsapp Terus Ke+60173023492

Jul 18, 2009

Manchester United lawan malaysia


Malam ni malam sabtu,cuaca pun ok gak,aku harap Malaysia dapatlah mencabar Manchester United dalam perlawanan bola MU jelajah Asia.Aku harap sangat lah malaysia dapat skor sekurang2nya satu gol.Kalau nak tengok sejarah bola malaysia nie tak pernah menang lah dah masuk enam kali kalah,Hai lah Malaysia,tapi apa2 pun aku sokong pasukan negara seratus peratus.

Malam nie pun aku tak berapa ade idea nak citer pasal kerosakan kereta nie walaupun dah lama sangat aku main kereta nie, baik yang mewah mahupun yang serabai.Nasiblah kereta yang serabai tu tapi serabai2 pun kereta jugak beb!

Ada tak yang terlepas pasal pemain Mu malam ni,kalu ada aku nak senaraikan buat tatapan semua mana tau korang lebih arif pasal pemain MU ni,aku kurang ckit sebab aku sokong Arsenal,ah lotih nak citer bnyk ni korang perhatikan btul2 ya! antaranya:-

1)Edwin Van Der Saar
2)Tomasz Kuszczak
3)Ben Foster
4)Jonathan Evans
5)Patrice Evra
6)Rio Ferdinand
7)Nani
8)Gary Neville
9)Wes Brown
10)John O Shea
11)Wayne Rooney

Nama2 nie sumer besar kat persada bolasepak tapi agak2 le nama pemain kita cam Safee Sali tak boleh ke tersenarai pada ,masa akan datang?Bukan main utk MU main tuk Malaysia le tapi tahap dunia!Aku ingat boleh kalau kena cara dan latihan yang jitu camana pendapat korang? sama ke?


 wasalam-kerosakan kereta

No comments:

Post a Comment

Terimakasih yang tak terhingga kepada Tuan/Puan/Dato/Datin/Yang berhormat/Encik/Cik Puan serta saudara/i pengunjung blog yang budiman . JUTAAN MAAF DIPOHON jika pertanyaan lambat dijawab.Segala soalan PASTI akan dijawab dan jawapan akan menyusul seberapa segera,sila kembali semula untuk melihat jawapan!

Diharapkan kepada Tuan/Puan/Dato/Datin/Yang berhormat/Encik/Cik Puan serta saudara/i pengunjung budiman yang mengajukan soalan supaya memberikan gambaran keseluruhan kerosakan dan jenis kereta supaya jawapan yang terus kepada masalah dapat diberikan.

Jutaan terimakasih juga kepada yang memberikan sumbangan jawapan berdasarkan penggunaan model kereta yang sama dan pastikan model kereta juga diberitahu ketika mengajukan soalan.
Semuga apa yang diutarakan dalam jawapan dapat memberikan sedikit sebanyak manfaat untuk semua.

Nota:Kos baiki dan alatganti adalah anggaran,ia mungkin lebih atau kurang,Harap maklum!

Nota penting:Jangan ajukan soalan pada ruangan Google Reply untuk pos lama tahun-tahun sebelum 2016 dan juga diharap pengunjung tidak menggunakan butang Reply pada Page post blog ini ,Ini kerana soalan tersebut tidak akan dipaparkan oleh Pihak Google,saya akan siarkan soalan yang tidak dapat dijawab pada ruangan Google Reply ini pada pos saya di Google Plus beserta pencerahan dan penyelesaiannya.

Apa yang terbaik datangnya dari Allah dan yang buruk itu datangnya dari kekhilafan diri saya sendiri,

>